Nytt tjänsteavtal 2022

LNS Fiber har tecknat förnyat tjänsteavtal med Net at Once som gäller från och med den 1 november 2022. Prisbilden kan hållas oförändrat låg och står sig väl mot andra aktörer på marknaden tack vare att vi är många anslutna medlemmar till både grupp- och TV-anslutning. Avtalet innehåller en del nyheter.
Vi byter ut Sappas TV-tjänst mot Telias TV-paket ”Telia Lagom” som innehåller Sveriges populäraste kanaler kryddat med Eurosport, Discovery med mera, samt Filmbutiken. Titta live eller streama till valfri skärm med Telia Play – både hemma och i hela EU/EES. Läs mer på https://www.telia.se/privat/tv/tvpaket/product/lagom.

Vi får ett snabbare bredband, vi uppgraderar hastigheten på vår gruppanslutning från 200Mbit/s till 1000 Mbit/s. Bredbandshastighet anges alltid som uppkoppling via nätverkskabel. Mycket kan påverka din hastighet och täckning vid WiFi-uppkoppling.

I och med att avtalsperioden går ut i oktober, måste även föreningens abonnemangsavtal med medlemmarna förnyas. För att kunna beställa boxar i tid inför övergången behöver vi ha in underskrivna avtal senast den 30 juni 2022.